The New Age Foundation by Raja Ema

The New Age FoundationAfter waiting for 2 weeks, Raja Ema has finally announced that she has released her latest cosmetic – The New Age Foundation.

I thought she wouldn’t reply to my insta comment but SHE DID! I simply said tat if she needed a reseller in SG, she could count on me.

And she said “Boleh ajer!”

BOLEH AJER! So apa lagi, I contacted her staff lah!

Thanks to my hubby, he collected for me in JB and now i have limited, seriously limited stock.

I am left with less than 10 pieces!

Here’s the description of The New Age Foundation by Raja Ema in Malay (sorry non-Malay friends!):

The New Age Foundation

Memperkenalkan produk baru dari Raja Ema, The New Age Foundation

Bedak asas berwarna putih yang akan berubah menjadi warna kulit apabila disapu pada wajah. Mengandungi pigmen kapsul yang akan berkembang apabila disapu ke kulit. Ia akan memberi warna dan bertindak untuk mengimbangi warna kulit kita yang asli supaya warna menjadi lebih asli dan sempurna. Produk solekan dan penjagaan kulit wajah dalam satu. Menjaga, mencantikkan dan melindungi wajah anda dengan sekali sapuan.

✔ Sesuai dengan warna kulit
✔ Untuk liputan sederhana
✔ Melembapkan 24 jam
✔ Anti bakteria
✔ Anti oksidan
✔ Mengandungi SPF tinggi
✔ Selesa, sejuk dan tidak menutup liang pori

Bedak asas yang hebat ini juga bertindak sebagai krim rawatan kulit yang mengandungi collagen, glutathione, vitamin A,C,E, astaxanthin, asid hyaluronic dan aloe vera ini mampu menghilangkan kedutan, membaiki struktur kulit supaya menjadi lebih licin, lembut dan tegang. Kulit akan menjadi lebih cerah, anjal, bebas cela, tiada jerawat serta memberi kelembapan yang maksimum. Yang membuat kulit anda cerah, bebas cela, gebu dan menawan.

KANDUNGAN PRODUK
Aqua, Isohexadecane, Collagen, Glutathion, Hydrogenated, Hyaluronic Acid, Vit A, C, E, Astaxanthin, Aloe Vera, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Mica, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Glyceryl Caprylate, Tocopheryl Acetate, Polyester-1, Silica Dimenthyl Silylate, Triethoxycaprylylsilane, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopherol, Glycine Soja Oil.

CARA SAPUAN
Oleskan THE NEW AGE FOUNDATION pada bahagian dahi, sekitar mata, kiri dan kanan pipi serta dagu. Sapu dengan urutan ke atas.


 

So ladies, if you’d like to try, whatsapp me to order. 91780007. I have instock, it’s ready to be delivered.

Currently, I am not shipping this item internationally. Sorry!

For more delicious photos of this baby, check out directly at my fb page below:

Enjoy reading awesome stuff?

Subscribe and get notified!

Leave your comments!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.